11. 3. 2016.

MUNGO TESTENINA SA AJVAROM


(odmah da napomenem da je ovo jelo pogodno za hrono van restrikcije i za dukan od lll faze. smatram da je pogodno za sve i svakog ali je samo problem gde naći ovu testeninu ili brašno od ovih namirnica.)

* * * * * 
Još jedna interesantna testenina za one moje dane kada poželim pojesti i nešto skuvano pored moje sirove ishrane. Danas sam prvi put videla ovu testeninu i poželela sam da je probam. Kombinacija zelene soje i mungo pasulja od koje je napravljena ova testenina je savršena kombinacija. Ništa drugo nema u testeninu osim soje, pasulja i vode. Kada skuvate testeninu možete i smai da s euverite da tu zaista ništa drugo nema jer apsolutno enma ništa zajedničko sa testeninom koja se sprema od žitarica.

Odlučila sam se za kombinaciju sa ajvarom jer je to moj ajvar koji sama spremam u manjim količinama da imamo uvek svežeg bez aditiva. Ovo je bila samo jedna porcija za mene.

- 50gr testenine
- 1 kašika ajvara 
- malo seckanog vlašca


Testenina se skuva na uobičajen način. Procediti i pomešati sa ajvarom i to je to. Brzo, lako, ukusno i veoma zdravo.

Na donjoj fotografiji možete videti kako izgleda testenina pre i posle kuvanja


Нема коментара:

Постави коментар