22. 3. 2016.

SLATKI KREM OD BADEMA


Ipak po završetku krema trebalo bi možda biti drugačije ime ali ja sam ga ipak ostavila da bude naziv "krem sa bademom" jer mi je to bila prvobitna namera.

 Ništa posebno, uglavnom je sve to već isprobano, samo je razlika u tome koliko ko ubacuje dodataka. Počela sam sa blendanjem badema i čistom intuicijom poznavanja ukusa, samo krenula sa dodavanjem. Dobila sam prelep krem kojem  već vidim višenamesku ulogu.

- 1 šolja badema
- 10 datula
- 1/2 šolje suvog belog grožđa
- sok od 2 veće mandarine
- sok od 1/2 limuna
- 1/2 šolje oraha
- 100ml ulja od kokosa
- 50ml agava sirupa

Bademe sam potopila u vodi par sati ranije. Zatim sam ih oljuštila i isprala. 

Suvo grožđe sam potpila u sok od mandarine i limuna. To ne mora, ali ja sam eto tako uradila. Datule nisu bile u vodi jer sam njih na kraju dodala jer mi krem nije bio dovoljno sladak jer je sok od limuna preovladao. Znači, ne bi morali ni datule staviti u ovaj krem ako ih baš nemate pri ruci.

Sve navedene sastojke osim oraha i datula sam ubacila u blender. Kada se sve fino izmiksalo dodala sam datule jer mi je krem bio malo više kiseo, a orahe sam dodala da krem bude gušći.

Gotov krem sam stavila u frižider da se ohladi i sa njim sam namazala mafine od bundeve. Fenomenalno su se ukusi složili. Kada se krema ohladila dobila se jedna postojana krema koja može da se upotrebi i kao fil za torte ali isto tako može i za mnoge druge maštovite ideje.

Нема коментара:

Постави коментар