8. 3. 2016.

KIMCHI U AKCIJI


Poželela sam da moj omiljeni kimči skuvam kao kiseli kupus u posnom izdanju sa rižom. Nisam se pokajala, predivan je bio. Već imam na blogu dosta recepata sa kineskim kupusom ali ovo je sada prvi put da će to biti recept od kiselog kupusa.

- 200gr kimchi  (kimči)
- 70gr braon riže
- 1 crni luk
- 1 kašiku seckanog lišća peršuna
- vode po potrebi
- 1 puna kašika sušenog povrća (može i sveže)
- himalajska so (ako je potrebno)


Kineski kupus je inače "žilaviji" od na primer futoškog kupusa, pa zbog toga nije potrebno da ga kuvate preterano jer će se svakako krskati.

Luk iseckati na sitne kockice. U šerpu staviti kimči, luk, povrće i vodu. Ko hoće može prvo da uprži luk na malo ulja. Ja nisam jer je to bio jedan od mojih obroka na sirovoj hrani. Vode usuti da bude kao bistrija čorba. Kada provri smanjiti temteraturu i kuvati 30 minuta. Zatim staviti rižu i neka kuva dok riža ne bude gotova. Nisam dodavala soli jer je meni bilo dovoljno, samo sam dodala seckano lišće peršuna.

Veoma fino i ukusno jelo i znam da ćemo ga sigurno ponoviti. Dosta je razlikuje od našeg klasičnog kiselog kupusa ali ipak je mnogo lep ukus i prilično ljuto.


Нема коментара:

Постави коментар